conform art. 119 din Legea privind protecția consumatorilor.
GARANȚIA COMERCIALA este oferita de către societatea comerciala WWW.EOBUVKI.RO este valabila pe o perioada de TREIZECI de zile după achiziția făcuta si urmează sa fie rezolvata de către VÂNZĂTOR:
Vânzătorul declara ca poarta responsabilitate pentru lipsa de conformitate a mărfii cu contractului de vânzare, in temeiul art. 120 din Legea privind protecția consumatorilor.
Stimați clienți, termenul de garanție pentru mărfurile achiziționate de dumneavoastră este de 30 de zile de la data de achiziție Consumatorul are dreptul sa facă reclamații pentru toate mărfurile achiziționate, solicitând repararea gratuita a acestora. Termenul de rezolvare a reclamațiilor este de 20 de zile din data reclamației, respectiv din data înregistrării ei in
registrul reclamațiilor. In cazul in care defecțiunea apăruta nu poate sa fie remediata, marfa achiziționata va fi înlocuita cu una noua. Consumatorul are dreptul sa facă reclamații, indiferent de garanția comerciala oferita, in temeiul Legii privind protecția consumatorilor. Garanția comerciala acoperă defecțiunile apărute, in pofida utilizării corecte a incaltamintei. In caz de utilizare corecta, urmați instrucțiunile de pe verso garanției comerciale.
Defecțiunile apărute care dau dreptul la reclamație.
Sfâșierea materialul constitutiv al feţei. Ruperea tălpii. Sfâșierea tălpii. Cădere forte. Fermoare defectate. Ruperea plachii de metal aflata in camera pantofului.
Metoda soluționare a reclamațiilor:
Remedierea defecțiunii prin repararea articolului in termen de 20 de zile din data înregistrării reclamației. In cazul in care repararea este imposibila - urmează înlocuirea mărfii cu alta de aceeași tip.
In cazul in care marfa respectiva lipsește, urmează o înlocuire cu alta marfa, la alegerea Clientului. In caz de diferența de preț, aceasta urmează sa fie suportata de către client.
In cazul unor defecțiuni in urma unei utilizări sau întrețineri defectuoase sau neglijente si - VÂNZĂTORUL nu va accepta reclamația!
VÂNZĂTORUL va poate asista sau sa va sfatueasca referitor la problemele apărute după perioada de garanție.
Cheltuielile legate de returnarea produsului, in legătura cu reclamația si trimiterii unui nou produs sunt pe seama clientului.