In cazul in care nu va place produsul comandat de dumneavoastră sau acesta nu va este pe măsura, ați putea sa-i returnați iar noi vom avea grija sa va găsim mărimea potrivita sau un produs asemantor.
Care sunt produsele care corespund cerintelor de înlocuire?
- cei care nu au fost folosiți
- care nu prezintă urme de folosire
- care nu sunt defectați si modificați in niciun fel
Știm ca așteptările dumneavoastră la produsele comandate la EOBUVKI.RO sunt mari, si iată de ce, înainte sa trimitem marfa comandata de dumneavoastră, noi o verificam pentru defecțiuni
Constatam din înainte daca marfa corespunde numerotării standard. In cazul in care totuși marfa primita nu corespunde, dumneavoastra puteți sa le înlocuiți cu un alt numar sau cu un alt produs. Noul numar sau noul produs veți primii in urmatoarea zi lucrătoare după ce am luat in prealabil legătura cu dumneavoastră.
Toate cheltuielile de transport referitor la înlocuirea articolelor comandate de dumneavoastră sunt pe seama clientului, cu excepția cazurile in care:
-marfa primita cu corespunde cu cea comandata, si greșeala este din vina noastră
-marfa a fost deteriorata sau o parte din ea lipsește.
-Restituirea sumei se face prin transfer bancar, in cel mul 7 zile lucrătoare din data primirii mărfii. In cazul returnării nu sunt acceptate livrări cu plata ramburs.
Reclamațiile, returnarea mărfii si înlocuirea ei urmează sa fie trimise numai la următoarea adresa: : or. Pleven, BIROU SPEEDY, str. VASIL DRUMEV nr. 4 PENTRU
Ați putea trimite marfa pana la biroul de curierat al firmei Speedy cel mai convenabil pentru dumneavoastră sau sa faceți comanda pentru curier la numarul de telefon: 0 7001 7001 sau 0 700 20 300- pentru abonați ai rețelei fixe; 1 7001 7001- pentru abonații ai rețelei mobile. Livrările trimise cu plata ramburs nu vor fi acceptate. In cazul in care doriți restituirea sumei de bani va rugam sa completați formularul cu contul bancar, precum si cu titularul contului!