Facebook Pixel

Reclamații



GARANȚIE COMERCIALA

conform art. 119 din Legea privind protecția consumatorilor.

GARANȚIA COMERCIALA este oferita de către societatea comerciala ,,EOBUVKI.RO” este valabila pe o perioada de TREIZECI de zile după achiziția făcuta si urmează sa fie rezolvata de către VÂNZĂTOR:

Vânzătorul declara ca este responsabil pentru lipsa de conformitate a mărfii achiziționate cu contractul de vânzare in temeiul art. 120 din Legea privind protecția consumatorilor.

Stimați clienți, termenul de garanție a mărfii achiziționate de dumneavoastră este de 30 de zile din data achiziției. Consumatorul are dreptul sa facă reclamații pentru toate mărfurile achiziționate, solicitând repararea gratuita a acestora. Termenul de rezolvare a reclamațiilor este de 20 de zile din data reclamației, respectiv din data înregistrării ei in registrul reclamațiilor. In cazul in care defecțiunea apăruta nu poate sa fie remediata, marfa achiziționata va fi înlocuita cu una noua. Consumatorul are dreptul sa facă reclamații, indiferent de garanția comerciala oferita, in temeiul Legii privind protecția

consumatorilor. Garanția comerciala acoperă defecțiunile apărute, in pofida utilizării corecte a incaltamintei. In caz de utilizare corecta, urmați instrucțiunile de pe verso garanției comerciale.

Defecțiunile apărute care dau dreptul la reclamație.
Sfâșierea materialul constitutiv al feţei. Ruperea tălpii. Sfâșierea tălpii. Cădere forte. Fermoare defectate. Ruperea plachii de metal aflata in camera pantofului.

Metoda soluționare a reclamațiilor:
Remedierea defecțiunii prin repararea articolului in termen de 20 de zile din data înregistrării reclamației. In cazul in care repararea este imposibila - urmează înlocuirea mărfii cu alta de aceeași tip.
In cazul in care marfa respectiva lipsește, urmează o înlocuire cu alta marfa, la alegerea Clientului. In caz de diferența de preț, aceasta urmează sa fie suportata de către client.

In cazul unor defecțiuni in urma unei utilizări sau întrețineri defectuoase sau neglijente si - VÂNZĂTORUL nu va accepta reclamația!
VÂNZĂTORUL va poate asista sau sa va sfatueasca referitor la problemele apărute după perioada de garanție.
In cazul dezlipirii sau unei alte defecțiuni remediabile, incaltamintei urmează sa fie reparata in termen de 30 de zile.

Cheltuielile legate de transportul produsului, obiectul reclamației, sunt pe seama clientului.

Reclamațiile legate de unele defecțiuni vizibile, urmează sa fie făcute in termen de 30 de zile după achiziția mărfii, iar in cazul unor defecțiuni ascunse - din data la care acestea au fost depistate, dar nu mai târziu de perioada garanție. Cheltuielile legate de returnarea produsului, in legătura cu reclamația si trimiterii unui nou produs sunt pe seama clientului. Produsele supuse reclamației vor fi trimise la adresa: or. Pleven, pentru ,,EOBUVKI.BG” . Termenul de garanție pentru garanția comerciala a produselor este de 30 de zile. In cazul de dezlipire si/sau defecțiune care poate sa fie remediata si numai in cazul in care problema nu este in urma unei exploatări nepotrivite, incaltamintei va fi reparata in perioada pana la 30 de zile si va fi trimisa prin curier, pe seama clientul.

Referitor la respectarea drepturilor dumneavoastră si conformării Legii privind protecția consumatorilor este important de știut ca:

Art. 112. (1) In caz de neconformitate a mărfii cu contractul de vânzare, consumatorul are dreptul la reclamație, solicitant vânzătorului sa pună marfa in conformitate cu conformitate cu contractul de vânzare. In acest caz consumatorul

poster sa aleagă intre repararea mărfii sau înlocuirea ei cu alta, cu excepția cazului in care acest lucru este imposibil sau modul de despăgubire ales nu este proportional cu celelalte. 
(2) Un mod de despăgubire este considerat ca fiind neproporțional in cazul in care necesita cheltuieli pe seama vânzătorului, care in comparație cu celelalte moduri de despăgubire sunt considerate ca fiind iraționale. 
1. valoarea mărfii in cazul in care nu ar fi existat o neconformitate;
2. importanta neconformității;
3. posibilitatea de a fi oferita consumatorului o alta modalitate de despăgubire care nu este legata de inconveniente considerabile pentru ele.

Art. 113. Atunci când marfa nu corespunde contractului de vânzare, comparatorul este obligat s-o pună in conformitate cu contractul de vânzare. 
(2) Punerea in conformitate a mărfii cu contractul de vânzare trebuie sa fie făcuta in termen de o luna, începând cu data facerii reclamației de către consumator.
(3) După expirarea termenului prevăzut la al. 2, consumatorul are dreptul sa rezilie contractul si sa-i fie restituita suma plătita sau sa solicite o reducere a prețului mărfii.
(4) Punerea in conformitate a mărfii cu contractul de vânzare nu poate sa fie legate de crearea unor cheltuieli pentru consumator. Acesta nu este obligat sa plătească cheltuielile legate de expedierea mărfii sau pentru materiale si manopera, referitoare la repararea ei, si nici nu trebuie sa suporte inconveniente considerabile.Art. 114. (1) In caz de neconformitate a mărfii cu contractul de vânzare si atunci când consumatorul nu este mulțumit de modul de soluționare a reclamației, in temeiul art. 113, acesta are dreptul la alegere intre următoarele posibilitatea:
1. desfacerea contractului si restituirea sumei plătite de acesta;
2. reducerea prețului.
(2) Consumatorul nu are dreptul sa pretindă restituirea sumei plătite sau o reducere de preț pentru marfa, in cazul in care comerciantul a fost de acord sa inlocuieasca marfa cu alta sau sa repare marfa in termen de o luna din data reclamației.
(3) Comerciantul este obligat sa satisfacă cererea de desfacere a contractului si sa plătească suma ceruta de către consumator in cazul in care a rezolvat trei reclamații pentru aceeași marfa in perioada de garanție prevăzuta la art. 115, si atunci când exista o următoare neconformitate a mărfii cu contractul de vânzare

Articolele citate fac parte din Legea privind protecția consumatorilor.

7.3. In cazul in care marfa achiziționata cu corespunde cu mărimea dorita de către consumator, acesta are dreptul sa returneze articolul pentru a fi înlocuit cu altul dar cu un alt numar, iar cheltuielile legate de returnarea si noua expediere a mărfii sunt pe seama consumatorului.
   7.4. In caz de neconformitate a mărfii cu contractul de vânzare si atunci când consumatorul nu este mulțumit de modul de soluționare a reclamației, acesta are dreptul la alegere intre următoarele posibilitatea: sa desfacă contractul si sa cerea sa-i fie restituita suma plătita de acesta sau sa ceara o reducere de preț.

VІІІ. Litigii si plângeri
8.1. In cazul aparitiei unor situații legate de probleme nerezolvate, clientul are dreptul sa se adreseze in vederea soluționării acestora unui agent de-al nostru la adresa de corespondenta indicata.
8.2. Toate litigiile care ar putea sa apară intre EOBUVKI.RO si consumator vor fi soluționate pe cale amicale. In cazul in care acest lucru este imposibil ele vor fi adresare unui tribunal competent bulgăresc, in conformitate cu legislația bulgara.